ویژن گرند توریزمو، چشم اندازی از آینده بنز
 

 خودرویی که در اصل برای یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین بازیهای ویدئویی رانندگی یعنی Gran Turismo 6 طراحی شده تا در صفحه نمایش گیمرهای پلی استیشن باز بدرخشد.

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Concept

 

ویژن گراند توریزمو یادآور مرسدس بنز پیکان نقره ای یا سیلور آروی معروف است که یکی از خودروهای مورد علاقه واگنر به شمار می‌رود. جلوپنجره مشبک تداعی کننده مدل مسابقه ای 300SL در سال 1952 می‌باشد که با نام تجاری پنجره مشبک الماس شناخته می‌شود. دربهای بال مانند گالوینگ و پوزه کشیده و دم کوتاه خودرو، یک چهره کلاسیک اسپرت جی تی را به رخ می‌کشند. به نظر می‌رسد که ساختار خودرو کاملا از SLS وام گرفته شده باشد.

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Concept

هنوز از قدرت نهان زیر کاپوت چیزی منتشر نشده است اما هشت لوله اگزوز که هر کدام از یک سیلندر بیرون می‌آیند یک آواز ترسناک و جذاب را خواهند سرود. اگر مبنا را موتور 5.5 لیتری AMG بدانیم، این موتور تقویت شده با توربوشارژر دوقلو می‌تواند 577 اسب بخار نیرو و 590 پوند فوت گشتاور تولید کند. استفاده از ساختار آلومینیوم و فیبر کربن باعث شده که وزن خودرو در روی 1380 کیلوگرم ثابت بماند که پایین‌تر از وزن مک لارن SLR می‌باشد.

 Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo ConceptMercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo ConceptMercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo Concept

درون کابین کاملاً شبیه کاکپیت هواپیمای جنگنده طراحی شده و البته از خودروهای فرمول یک نیز الهام گرفته شده است.
هنوز معلوم نیست که سرنوشت این کانسپت بنز چه می‌شود و آیا جانشینی شایسته برای SLS AMG خواهد بود. شاید هم تنها رگه‌هایی از آن در خودروی GT AMG در آینده مورد استفاده قرار گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 805
بازدید ماه : 12992
بازدید کل : 462706
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2